מילון מושגים          
 

קידום ממומן

קידום ממומן
כשמו כן הוא, קידום בכסף, הלקוח משלם, מנוע החיפוש מציב אותו בראש רשימת החיפוש. לדוגמא משלמים ל- Google דרך מערכת הפרסום של Google Adwords, וכך Google מציב את האתר במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש שלו.

קידום אורגאני

קידום אורגאני
קידום אשר אינו מושפע מתשלום כספי אלא מעבודה מקצועית לשיפור מבנה ואיכות האתר. עבודת הקידום האורגני משפרת את רלוונטיות האתר בפני מנועי החיפוש ובכך גורמת לקידומו באופן טבעי בתוצאות החיפוש.

פרסום ב- Facebook

פרסום ב- Facebook
עד לא מזמן, נחשבה Facebook כרשת חברתית לצעירים (וצעירים ברוחם), אך לא כמשהו רציני אשר כדאי לחברה רצינית להיכנס אליו. במהלך 2010 חלה מהפכה כאשר הרשת גדלה למימדים שלא היו כמותם מעולם.

PPC - Pey Per Click

PPC - Pey Per Click
שייך לקטגוריית הקידום הממומן. תשלום לפי הקלקות עם העכבר, הלקוח בוחר כמה הוא מוכן לשלם על הקלקה, מנוע החיפוש מציב אותו בתוצאות החיפוש לפי מי שמשלם יותר מופיע קודם, והתשלום הוא לפי מספר הלקוחות שהקליקו

דפדפן

דפדפן
תוכנה המאפשרת לקרוא ולתקשר עם אתרי אינטרנט. הדפדפן השולט בשוק הישראלי ביותר מ-80% הוא של Google , אחריו בפער ניכר יש את Safari ,Firefox , Chrome ו- Opera.

מנועי חיפוש

מנועי חיפוש
מערכת לאיחזור ומציאת מידע לפי קריטריונים לחיפוש. מנועי החיפוש הקיימים היום באינטרנט משוכללים ביותר וכוללים אלגוריטמים מורכבים כדי שהמשתמש יקבל בסופו של דבר את המידע הרלוונטי ביותר עבורו.