UI/UX

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

עד לא מזמן, נחשבה Facebook כרשת חברתית לצעירים (וצעירים ברוחם), אך לא כמשהו רציני אשר כדאי לחברה רצינית להיכנס אליו. במהלך 2010 חלה מהפכה כאשר הרשת גדלה למימדים שלא היו כמותם מעולם. המפרסמים קלטו את הפוטנציאל האדיר של כלי חדשני זה, וכך כליי הפרסום של Facebook תפסו תאוצה ונחשבים כיום ככלי ליגיטימי ומכובד לפרסום כל חברה ומוצר.

eyal
אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר
שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

Share this post

דילוג לתוכן